2010 ALL COPYRIGHTS RESERVED By Anita Woodley . Powered by Blogger.

Wednesday, January 6, 2010

Regrade to Upgrade

Regrade to Upgrade
by 'rie Shontel AKA Anita S. Woodley

Degradation
Lack of Infrastructure
Preventable Diseases
Poverty
Hunger
Illiteracy... suffered on any level in this day and age are absurd!

Yet, and still, our souls are not coiled by such.
Memories of my people, our history still emotes through art.


Art is our future's bones.
Art stabilizes the fat of our success.

Impoverished mentally no more I'm hold my own shadow.
I'm committed to regrade in order to upgrade my soul.
Because we are never our situation.


Learn about Musa Heritage Gallery: The Grass-fields Museum in NW Cameroon

Regrade de mise à niveaupar «rie Shontel AKA Anita S. Woodley
DégradationManque d'infrastructureMaladies évitablesLa pauvretéLa faimL'analphabétisme ... souffert sur tous les niveaux en ce jour et l'âge sont absurdes!
Pourtant, et encore, nos âmes ne sont pas enroulées par exemple.Les souvenirs de mon peuple, notre histoire emotes encore à travers l'art.

L'art est notre futur os.Art stabilise la graisse de notre succès.
Appauvris mentalement pas plus que je tiens ma propre ombre.Je me suis engagé à reclasser dans le but de mettre à niveau mon âme.Parce que nous ne sommes jamais notre situation.

No comments:

Post a Comment

Followers