2010 ALL COPYRIGHTS RESERVED By Anita Woodley . Powered by Blogger.

Friday, January 1, 2010

Pleasant Dreams

Pleasant Dreams
By: 'rie Shontel


I'm so excited about the this trip to Africa that I can hardly sleep. For the first-time I will visit my family's tribe that we located through DNA testing. The other day my cousin e-mailed our family's certificate of authenticity. What a joy!


The 3 fundraising events will only hold 225 people total and I am looking forward to transporting them into  my world. The world I shared with my mama and great-grandma for many years before they transitioned. Next on the agenda to raise money for Africa and make my first Trans-Atlantic journey, distribute my press release and print quarter sized flyers to spread the word.


Until next time I'll leave you with a little song my mama would sing while tucking me in, "Night, night sweethearts, pleasant dreams!" May they all come true now.
'rie

copyrighted 2010


Pleasant DreamsPar: «Shontel rie

Je suis tellement excitée au sujet du voyage à l'Afrique ce que je peux à peine dormir. Pour la première fois, je vais visiter la tribu de ma famille que nous avons repéré par des tests ADN. L'autre jour, ma cousine par e-mail un certificat de notre famille d'authenticité. Quelle joie!

Les 3 activités de financement ne pourra contenir que 225 personnes au total et je suis impatient de les transporter dans mon monde. Le monde que j'ai partagé avec ma maman et grand-grand-mère depuis de nombreuses années avant de transition. Suivant l'ordre du jour pour récolter des fonds pour l'Afrique et de faire mon premier voyage transatlantique, la distribution de mon communiqué de presse et d'impression des dépliants trimestre entreprises à passer le mot.

Jusqu'à la prochaine fois je vous laisse avec une petite chanson que ma maman chantait tout en me border, "amoureux de nuit la nuit,, de beaux rêves!" Puissent-ils tous se réalisent maintenant.«Rie

No comments:

Post a Comment

Followers