2010 ALL COPYRIGHTS RESERVED By Anita Woodley . Powered by Blogger.

Sunday, January 3, 2010

Interpretation

"Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of the earth all one's lifetime."






- Mark Twain

INTERPRETATION
By: 'rie shontel

I'm excited about having an opportunity to learn about another interpretation of life.
Although I've only heard my tribe on paper,
my soul's ear still leans forward,
curved with compassion,
and ready for their palms to gently salve my wax-less drums of curiosity.







"Voyage est fatal à préjugés, le fanatisme et l'étroitesse d'esprit, et beaucoup de nos gens en ont besoin cruellement sur ces comptes. Broad, saine, des vues de bienfaisance d'hommes et de choses ne peuvent être acquis par végéter dans un petit coin de la terre tous ses durée de vie. "- Mark Twain
INTERPRETATIONPar: «shontel rie Je suis heureux d'avoir l'occasion de découvrir une autre interprétation de la vie.Bien que je n'ai entendu ma tribu sur papier,l'oreille de mon âme se penche toujours vers l'avant,courbe avec compassion,et prêts pour les palmiers doucement mon baume de cire tambours moins de curiosité.

No comments:

Post a Comment

Followers