2010 ALL COPYRIGHTS RESERVED By Anita Woodley . Powered by Blogger.

Saturday, January 2, 2010

Fever

Fever
By 'rie Shontel


As my son's first set of molars push through his gums he's developed a fever.
But his fever will break.
I have a fever for improving access to healthcare and education for the Tikar people.
My fever won't break.
My fever is fueled by compassion.
My fever spikes with hope.

copyrighted 2010


FièvreEn Shontel rie »
Comme la première série de mon fils de molaires pousser à travers ses gencives, il a développé une fièvre.Mais sa fièvre va se rompre.J'ai de la fièvre pour améliorer l'accès aux soins de santé et d'éducation pour le peuple Tikar.Ma fièvre ne se cassera pas.Ma fièvre est alimentée par la compassion.Ma fièvre pointes d'espoir.

No comments:

Post a Comment

Followers